Data dodania: 15 lutego 2024

Szanowni Podróżni informujemy, że wystąpił błąd po stronie partnera technologicznego w mechanizmie wyliczania cen w ramach oferty Wspólny Bilet, wobec tego Wspólne Bilety, które były kupione 31 stycznia 2024 r. na przejazd tego samego dnia lub w okresie przedsprzedaży, mają zawyżoną cenę.
 

Nadpłata za Wspólny Bilet, który był kupiony w Bilkom będzie zwrócona automatycznie na konto bankowe, z którego bilet był opłacony. 

W przypadku Wspólnego Biletu, który został kupiony w kasie, prosimy o wystąpienie z wnioskiem https://kolejemalopolskie.com.pl/pl/dla-pasazera/skargi-i-reklamacje o zwrot różnicy w cenie, z załączeniem kopii lub zdjęcia biletu oraz podaniem numeru konta bankowego na zasadach określonych w Regulaminie przewozu osób, rzeczy i zwierząt oraz obsługi i odprawy podróżnych „Koleje Małopolskie” sp. z o.o. 

Aby wniosek mógł być rozpatrzony w pierwszej kolejności prosimy koniecznie podać we wniosku numeru Wspólnego Biletu.

Za zaistniałą sytuację przepraszamy.