Wyniki wskazują, że był to rekordowy rok na wielu płaszczyznach:
- najwięcej przewiezionych Pasażerów - ponad ?? ??? (KMŁ, PR, KŚ)!
- rekordowa praca eksploatacyjna małopolskich przewoźników - ponad 9 milionów pockm,
- rekordowe dofinansowanie Województwa Małopolskiego na organizację przewozów pasażerskich - ponad 353 mln zł.
Rok 2023 obfitował dla Kolei Małopolskich w rekordy, nowe rozwiązania oraz rozwój oferty przewozowej:
- obsłużyliśmy blisko ?? ??? Pasażerów - najwięcej w historii Spółki (w pociągach KMŁ ponad 9 milionów oraz ponad 2 miliony w autobusach MLD),
- na linii SKA1 pociągi do Wieliczki kursują co 30 minut w godzinach od 6.00 do 18.00,
- połączona została relacja wybranych pociągów linii SKA2 Sędziszów – Kraków i Kraków – Skawina – Oświęcim oraz SKA3 Tarnów – Kraków i Kraków – Trzebinia – Oświęcim,
- największy wzrost pracy eksploatacyjnej w nowym rozkładzie jazdy jest w Oświęcimiu. Przedłużone zostały tam wszystkie połączenia linii SKA2 kończące wcześniej bieg w Podborach Skawińskich i Przeciszowie,
- wprowadzono ofertę "Bilet Metropolitalny oraz Małopolski Bilet Zintegrowany",
- oddane zostało Zaplecze Techniczne do obsługi taboru kolejowego Spółki „Koleje Małopolskie”,
- otworzyliśmy nowe kasy biletowe w Tarnowie i w Oświęcimiu oraz punkty sprzedaży na stacjach Kraków Lotnisko oraz Skawina,
- zwiększyliśmy flotę autobusową oraz rozwinęliśmy autobusową siatkę połączeń.
Nie zamierzamy jednak spocząć na lurach. Podwijamy rękawy i kontynuujemy naszą wspólną pracę nad rozwojem kolei w Małopolsce!
Stawiamy na KOLEJ!